Tarieven

We hebben lang geaarzeld om prijzen te noemen. De doorsnee websurfer kijkt niet naar een goede prijs-kwaliteit  verhouding maar surft voor het laagste  tarief. Promise heeft mooie stemmen en zorgt voor professioneel geluid indien er versterkt moet worden.

Omdat het u en ons veel tijd scheelt om uitleg per telefoon of per e-mail te geven zijn we toch overstag gegaan.  Immers , we beantwoorden altijd alle e-mails en telefoontjes.

Vanaf tarieven

3 zangers/essen en 1 pianist

6  zangers/essen en 1 pianist

Kerkgenootschappen

€ 500,- (+  € 1,00 per km)

€   800,- (+  € 2,00 per km)

Zorgcentra Bejaarden

€ 500,- (+  € 1,00 per km)

€   800,- (+  € 2,00 per km)

Huwelijk  en Jubileum

€ 750,- (+  € 1,00 per km)

€ 1100,- (+  € 2,00 per km)

Bedrijf en Zakelijk

Op aanvraag

Vervoerskosten

km is de afstand naar optreedlocatie vanaf A’dam- Postcode 1101 DT.

Groep Samenstelling

Ook andere samenstellingen zijn mogelijk. Bv 2 , 4 of 9 zangers/essen .
 Het zijn (semi)professionele solisten die een mooi koor vormen.

!! Wijzigingen voorbehouden !!

Bij twijfel aan uw eigen berekening kunt u ons liever een offerte laten maken.
Wilt u maatwerk ?  Vraag een vrijblijvende offerte aan !
Als wij eenmaal een tarief hebben geoffreerd nadat alle ins en outs bekend zijn staat het bedrag 100% vast.

De genoemde tarieven zullen de laagste zijn .Er komt namelijk vaak meer bij kijken :

• Elk evenement of huwelijk is uniek. Vaak wenst men extra zaken omdat het op maat moet zijn.
  • Geluidsset is inclusief voor kleine kerkjes. Bij grote locaties wordt een grotere geluidsset ingehuurd.
  • Deze minimum tarieven zijn zonder extra’s .
  • Eventuele parkeerkosten welke in de grote steden niet onaanzienlijk zijn.
  • Bij bedrijfsevenementen komen er nog loonheffingen en BTW bij. Tevens is vaak een betere (duurdere) geluidsinstallatie op zijn plaats.

Ook hier zijn er weer uitzonderingen op de regel.
Bijvoorbeeld bij grote rampspoed is het koor bereid om voor minieme onkostenvergoeding mee te werken.

De Promiseleden hebben mooie stemmen gekregen van De Almachtige .Ze willen allemaal zingen tot hun beroep maken. Toch wordt er een redelijk tarief gehanteerd.Omdat het uiteraard christenen zijn hanteren ze voor kerkgenootschappen ,bejaardentehuizen en seniorenzorgcentra een veel lager tarief.

Ook hier zijn er weer uitzonderingen op de regel.