Referenties

Dit hoofdstuk moeten wij eigenlijk noemen “ Ervaringen en Referenties” .In de afgelopen 10 jaren hebben wij heel wat optredens gedaan.Misschien kunt u aan de hand van deze tips uw voordeel ermee doen.

Omdat er veel in de vertrouwelijke sfeer heeft plaatsgevonden kunnen wij niet alle referenties met naam en toenaam noemen.Wel noemen we huwelijken van enkele BN’ers (Bekende Nederlanders ):
“ boerin” Yvonne J. , DJ Ruud de W. , sportman Dennis van der G.

Huwelijk .
Burgerlijk Huwelijk .
Vroeger veel in het in stadhuis , tegenwoordig in allerhande gerenommeerde trouwlocaties .Kasteel Heeswijk , Kasteel van Rhoon ,Kasteel Staverden , Landgoed Waterland – Velsen-Zuid.The Tides Duinlust – Overveen.Trouwlocatie van Imca Marina “De Vicarie van Midwolda” .Ook trouwlocatie Dierenpark Amersfoort (tussen de leeuwen) - ? “ Bij de beesten af ?” .

Kerkelijk Huwelijk
In kathedralen , basilieken , oude kloosters en intieme kapelletjes .Het Groeter Kerkje – Schoorl/Groet .Klooster Cenakel - Soesterberg

Bruiloftsfeest of receptie
Feesttent in de tuin. Of bijvoobeeld Groot Kievietsdal – Baarn.
Restaurant Vork & Mes – Hoofddorp .Vele gerenommeerde Hotels van o.a Bilderberg keten.

Homohuwelijk (Samenlevingsverbanden)
Het homohuwelijk
of lesbisch huwelijk is ook vaker bezongen door PROMISE .

Repertoire
Wij hebben repertoire voor jonge bruidsparen.Wij hebben ook repertoire voor oudere bruidsparen die hun 2e of 3e huwelijk vieren of vanwege de recessie hun huwelijk hadden uitgesteld.Nog eventjes sparen!

Leuke ideetjes hebben wij :.Bv zowel bij start als einde van de ceremonie kan het koor al zingend voor het bruidspaar lopen.

Heeft u ook een leuk idee ? We proberen het altijd uit te voeren.Het is jouw dag !

Geboorte
Doopviering in de kerk.Geboortefeest voor familie en kennissen.

Dankdienst
Na herstel van een levensbedreigende ziekte kan er ook een dankdienst worden gehouden.

Jubileum
12,5 jr getrouwd , 25 huwelijk en zelfs 40 jaar getrouwd .Voor elke leeftijdscategorie heeft het koor passende liedjes .
Wat vaak voorkomt zijn de verrassingen !
Bijvoorbeeld een 70-e verjaardag moeder in Bejaardentehuis.
25 jaar getrouwd aangeboden door de kinderen.

Familiefeest
Familie Reünie

Rouwen
Helaas zijn er in het leven ook trieste gebeurtenissen.PROMISE heeft verzorgd : Kerkdiensten overlijden , Begeleiden van de kist naar het graf.
Bij Crematieplechtigheid.

Herdenkingsdienst
Herdenkingsdienst voor de nabestaanden. Meestal binnen 6 tot 12 maanden na overlijden.Yarden Uitvaart Centrum - Herdenkingsdienst

Hoogtijdagen
Kerstmis (wel de bekenste)
Kerkdiensten met Christelijk Kerstliederen bv Kerstzangdienst .
Kerstmarkten met populaire kerstliederen
bv Kasteel – Slot Loevestein Midwinterfeest

Kerstdiners van diverse bedrijven.
Ziekenhuizen – Kerst Inloop Patiënten en Familie

Pasen en Pinksteren
Hierbij wordt passend repertoire gezongen. Wij kunnen hierin adviseren.Pinksterviering Muziekkoepel Oosterpark - Amsterdam

Festivals
Muiden Koren Festival

Kerkgemeenschappen
Nederland is een christelijk land.
Er zijn heel wat Christelijke kerken en Stichtingen die Het Woord verspreiden.Voor de jeugdigen hebben we diverse diensten verzorgd om hen kennis te laten maken met (black) gospel.Hiertoe hoorden ook Gospelworkshops .

WELKOMSTDIENST Gezamenlijke Kerken – Oecumenisch karakter .
Ook voor niet-kerkgangers worden er diensten verzorgd met vrije inloop.Uitnodigend ! Bv Stichting Alledag Kerk Amsterdam

Populair zijn de tentdiensten in de nazomer.Een grote party tent buiten (in weiland ) waar zo veel mogelijk mensen worden uitgenodigd om Het Woord te horen.

Ook in Ziekenhuizen voor patiënten en familie.Diaconessenhuis Leiden
St Dienst de Belangstellenden – English Reformed Church - Amsterdam

Jeugddienst – Jongerendienst
Kerk Kerkdienst – Kerk in Actie – Werelddiaconaat .

Multi Religieus
Ramadan Festival 2007 van stichting t Stichting MARMOUCHA te Amsterdam.Samenwerking verschillende religiën tijdens het “ Suikerfeest”

Bedrijfsmatig
Seminars Opluisteren
Kick Off Meetings .

Reclame en Promotie
Promoten van producten met “ gospelfeeling”
 O Happy Day .Muziekgebouw aan ‘t IJ  Amsterdam – Mode Trend Presentatie
Doop blad “ LINDA” in Trouw gebouw – Amsterdam .
Premiere Film Morrison Tuschinski Amsterdam

Kerstviering en Kerstdiners
Passenger Terminal Amsterdam
Stichting Mozeshuis Amsterdam – Expert Meeting Ouderenzorg

Kickoff ,Incentive e.a
Filiaalmanagersdagen .
Afscheid van een directeur .

Gospelbrunch
Brunchen waarbij er diverse populaire gospelsongs ten gehore worden gebracht.Boerderij Langerlust – Amsterdam.U kunt er op inschrijven.

Educatief karakter
Schoolconcerten middelbare school leerlingen gospel als onderdeel muzieklessen.bv Revius College – Doorn , Oosterlicht College - Nieuwegein
Gospelworkshops – Aanleren jongeren en volwassenen .

Fundraising evenement
Bv Spinning Event Sportschool Steijn Sports Voorschoten.